Öka antalet e-pappersläsare med Prenly

Art. no. 216462743 24 Apr 2025

Marknadsför först din nya lösning. För det andra, ge läsarna en anledning att dröja längre vid den lösningen. Vi förser dig med marknadsföringsmaterial att använda för att annonsera e-tjänsten i din tryckta tidning, sociala medier etc.

Har du funderingar på att göra en bilaga om något? Med Prenly kan du testa att göra det digitalt först och utvärdera hur det går. I den digitala världen kan du enkelt a/b testa projekt digitalt innan de går i tryck utan en stor investering.

Skapa något positivt genom att erbjuda en exklusiv upplevelse med ett mervärde för digital läsning. Erbjud extra material som endast förekommer i de digitala tidningarna och paketen, t.ex. video/ljud/oneshots. Med Prenly workspace kan du enkelt skapa digitala utgåvor med ett urval av artiklar på ett visst tema, riktade mot specifika målgrupper av intresse. Här är ett exempel.

Nå ut till dem som inte har tid att läsa hela tidningen . Hjälp dina användare när de behöver "skumma igenom" mer effektivt och ändå få det nyhetsvärde som ditt varumärke ger. Samla de 5 mest lästa artiklarna i en separat utgåva i slutet av varje dag. På så sätt ger du läsarna en sammanfattning som är lätt att ta sig igenom.

Läs mer om att skapa one-shots här!

Prenly - Boka en demo
Vill du se hur din tidning eller publikation kan se ut i Prenly? Boka en demo

© Textalk

We use DeepL and ChatGPT for translations. Occasional imprecisions may occur.